Mobile GMaps Home Page
 FAQFAQ    SearchSearch    MemberlistMemberlist    UsergroupsUsergroups   RegisterRegister  
 ProfileProfile    Log in to check your private messagesLog in to check your private messages    Log inLog in 

celular IONOMU LM870

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    MGMaps Forum Index -> GPS Problems and Suggestions
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sergio jorgino
Junior

Phone Type: IONOMU LM870

PostPosted: Mon Jun 13, 2011 8:26 pm    Post subject: celular IONOMU LM870 Reply with quote

Boa tarde, Gostaria de saber se eles vão me entender, mas vou tentar de qualquer maneira. Preciso de ajuda, eu comprei um celular LM870 ionomu um bom jogador, mas está em chinês e Inglês. Ogps é mapbar e é tudo em chinês, então eu não sou capaz de usá-lo. Então eu me pergunto como alguém tem que procurar se é possível adicionar o idioma eo mapa de outro país? Se assim for, você pode descobrir onde eu posso baixar os arquivos. Enviei vários e-mail para o apoio de MAPBAR, mas não me dê respostas. Fiz várias buscas usando um tradutor para o chinês e Português não encontrou nada. Ingles necessidade língua e mapa do Brasil plataforma JAVA. Eu tentei instalar v2.3.2 gmap mas ficou na tela de configuração por horas e não ter instalado: o

LM870导航说明书20100818.pdf
 Description:
Manual gps device

Download
 Filename:  LM870导航说明书20100818.pdf
 Filesize:  2.5 MB
 Downloaded:  363 Time(s)

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
sergio jorgino
Junior

Phone Type: IONOMU LM870

PostPosted: Mon Jun 13, 2011 8:33 pm    Post subject: Re: celular IONOMU LM870 Reply with quote

sergio jorgino wrote:
Boa tarde, Gostaria de saber se eles vão me entender, mas vou tentar de qualquer maneira. Preciso de ajuda, eu comprei um celular LM870 ionomu um bom jogador, mas está em chinês e Inglês. Ogps é mapbar e é tudo em chinês, então eu não sou capaz de usá-lo. Então eu me pergunto como alguém tem que procurar se é possível adicionar o idioma eo mapa de outro país? Se assim for, você pode descobrir onde eu posso baixar os arquivos. Enviei vários e-mail para o apoio de MAPBAR, mas não me dê respostas. Fiz várias buscas usando um tradutor para o chinês e Português não encontrou nada. Ingles necessidade língua e mapa do Brasil plataforma JAVA. Eu tentei instalar v2.3.2 gmap mas ficou na tela de configuração por horas e não ter instalado: o

I used a translator and ended up in Portuguese, not quite understandable. I'm posting in English translation, perhaps the better to understand.

Good afternoon, I wonder if they will understand me, but I'll try anyway. I need help, I bought a cell LM870 ionomu a good player but is in Chinese and English. Ogps mapbar is and it's all in Chinese, so I am not able to use it. So I wonder how someone has to look for if you can add the language and the statement of another country? If so, you can find out where I can download the files. I sent several e-mail to the support of MAPBAR, but do not give me answers. I did multiple searches using a translator for the Chinese and Portuguese found nothing. Need English language map of Brazil and JAVA platform. I tried to install v2.3.2 gmap but stayed on the configuration screen for hours and did not install: the LM870 导航 说明书 20100818.pdf
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    MGMaps Forum Index -> GPS Problems and Suggestions All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
MGMaps topic RSS feed